Monday 3 December 2012

.:: Blogging ::.

Salam...

Aku rasa, blog bukanlah benda asing lagi kat Malaysia ni..
Budak2 kecik pon dah ada blog sendiri walaupun blog tu diorang cuma guna untuk luahkan perasaan dan berkongsi pengalaman hidup diorang.
Sekali lagi, aku bercakap sebagai seorang 'budak' 18 tahun yg tak matang lagi...hehe..

Pada aku, aku hanya mampu update blog bila aku betul2 ada masa yang saaaaangat panjang.
Bukan apa, aku ni kalau update blog mau makan masa berejam2 jugak lah.
Sebab aku pun bukan profesional...nak menaip pon terkedek.!
Aku blogging pun sebab...emm...aku nak share apa yang aku rasa dan apa yang aku tahu.

Kadang2, aku perasan jugak yang aku guna blog sebagai aku punya external hard disk driver...kehkehkeh.!
Sebab bila aku baca balik blog aku, nanti aku akan ingat semula memori2 dahulu..
Memang buan sekarang... tunggulah dalam 5,6 tahun lagi.......entah masa tu aku masih bernyawa entah tak.












p/s: yes, external hard disk driver.!

No comments:

Post a Comment